Česká technologická platforma pro potraviny


INFORMACE

Perspektivy transgenních prasat
17.09.2019

Hospodářská komora navrhuje zrušit odborářům daňové výjimky a osvobození z placení daní
17.09.2019

Zaměstnavatelé se chystají příští rok zvýšit výplaty v průměru o více než 6 %. Některé firmy budou zvyšovat mzdy ještě výrazněji
17.09.2019

Aktualizace výživových referenčních hodnot je po 10 letech hotová - pro 34 živin
17.09.2019

Ctpp >


Tesco online se rozšiřuje do dalších měst: Propukne to 4. září
Datum: 03.09.2019

30.08.2019 | Internetový obchod řetězce Tesco začne od 4. září rozvážet zboží do Prostějova, Olomouce, Přerova a okolí. Služba Online nákupy bude nově dostupná až 300 000 obyvatelům z Hané, sdělil mluvčí řetězce Václav Koukolíček.

 

Celkem online nákup obchodního řetězce může využít v Česku až 4,6 milionu zákazníků. Na Hanou expandoval v uplynulých dnech i konkurenční internetový obchod s potravinami Rohlík.cz, který rozváží do Prostějova. Tesco současně v Prostějově spouští službu nazvanou Klikni+Vyzvedni. Zákazníkovi umožňuje objednat si nákup, a pak si ho v konkrétní čas a den, který si sám určí, vyzvednout v obchodě. Jeho personál ho zákazníkovi následně naloží, třeba i do kufru auta.

Obchodní řetězec Tesco se ve finančním roce 2017/2018 vrátil v Česku do zisku, vydělal 1,3 miliardy korun. Tržby se zvýšily o tři procenta na 45,4 miliardy korun. Generální ředitel Tesco pro střední Evropu Matt Simister letos v zimě uvedl, že by se do zisku měl poprvé dostat i internetový obchod firmy.

Tesco se v posledních letech zbavilo v Česku řady nemovitostí. Letos prodalo 662 000 metrů čtverečních pozemků u dálnice D1 poblíž pražského Šeberova. Prodává i svůj poslední obchodní dům v České republice, bývalý Prior v Pardubicích. Britský řetězec prodal mimo jiné i svůj třetinový podíl v nákupním centru Nový Smíchov jeho majoritnímu vlastníkovi, francouzské realitní společnosti Klepierre. Pražské Obchodní centrum Letňany od něj koupila německá společnost Union Institutional Investment GmbH.

Internet ukrajuje stále větší podíl z celkových tržeb obchodů. Podíl českých internetových obchodů na maloobchodních tržbách stoupl loni o téměř procentní bod na 11,4 procenta, když tržby dosáhly 135 miliard korun, uvádí Asociace pro elektronickou komerci.