Česká technologická platforma pro potraviny


INFORMACE

Odvádět odvody i za dobu, kdy zaměstnanec bude doma, nedává smysl. Česká mutace kurzarbeitu by také primárně neměla podporovat přechod zaměstnance k jinému zaměstnavateli
18.09.2020

Hospodářská komora vládě: Kurzarbeit podnikatelé vítají, sporné body by ale měla vláda přehodnotit
18.09.2020

Africký mor prasat je již ve třech ze čtyř zemí sousedících s ČR
18.09.2020

Ocenění Regionální potravina si převzalo sedm producentů z Pardubického kraje
18.09.2020

Ctpp >


Duben byl nadprůměrně teplý, prodejci zmrzlin mají žně
Datum: 02.05.2018
ČTK

Letošní duben se svými teplotami a prodeji zmrzlin vyrovnává letním měsícům.

"Dosavadní dubnové teploty byly opravdu nadprůměrné. Zatím se drží 4-5°C nad dlouhodobým průměrem," uvádí mluvčí ČHMÚ RNDr. Petr Dvořák. Prima zmrzlina, jeden ze dvou top prodejců balených zmrzlin na českém trhu, hlásí 90% nárůst prodejů ve srovnání s dubnem 2017. "Oproti průměrným prodejům za posledních 6 let lidé během letošního dubna nakupují zmrzliny o 80 % více. To jsou pro start sezóny výborné výsledky, před námi jsou ale ještě hlavní letní měsíce, které jsou klíčové," doplňuje brand manažer značky Prima zmrzlina Lukáš Dědek.

Češi kupují zmrzlinu v závislosti na počasí. „Prodejcům zmrzlin začíná v Čechách sezóna na přelomu března a dubna. Každý rok je to jinak a Češi si zmrzliny začínají pravidelně kupovat až ve chvíli, kdy mohou schovat teplé kabáty do skříní,“ říká Lukáš Dědek z Prima zmrzliny. Počet slunečných a teplých dní má přímý vliv na prodejní výsledky všech zmrzlinářů.

Prima zmrzlina je původní česká značka zmrzlin s vlastní továrnou v Opavě. V roce 2017 její tržní podíl dosáhl 25 %. Její značka zmrzlin Mrož a Pegas je dlouhodobě mezi TOP 4 značkami na českém trhu.