Česká technologická platforma pro potraviny


INFORMACE

Rostliny mají na kvalitu medu zásadní vliv, upozorňuje včelař
21.08.2019

Pozvánka na akci „Den zdraví“ pro rodiny s dětmi na výstavě Země živitelka 2019
21.08.2019

Stravovací zařízení pod dohledem pražských hygieniků v roce 2019
21.08.2019

Ministr Adam Vojtěch pro iDNES: Jsem pro omezení reklamy na alkohol
21.08.2019

Ctpp >


OBALKO 2017: Ochutnávka programu, 19. - 20. 10. 2017
Datum: 27.06.2017

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT NA JIŽ 5. ROČNÍKU KONGRESU OBALKO?
19.–20. října, Aquapalace Hotel Prague

 

Na podzim se v Praze uskuteční 5. ročník největšího obalového kongresu v České republice - OBALKO. I letos jsme si pro vás připravili konferenční program nabitý řadou prezentací, případových studií a inovací. Podívejte se na první přednášky, které vás čekají 19. října v Aquapalace Hotel Prague na kongresu OBALKO.

 

 

 

 

 

 

 

 

OCHUTNÁVKA Z LETOŠNÍHO PROGRAMU — DOPOLEDNÍ SEKCE:

 

 

 

 

Jak ve dvou dnech přestěhovat cirkus?
Jiří Berousek, Národní cirkus Originál Berousek


Během dvou dnu se dá stihnout ledacos. Třeba zbourat, zabalit, naložit, přesunout, rozbalit a znovu postavit nejen cirkusové šapitó, ale i zvěřinec, zázemí, personál a mnoho dalšího. Jak vypadá cirkus za oponou?

 

 

 

 

 

 

 

Balení je hrdinou vaší značky
Flore Wouters, More from Less Brussels

Neexistuje jiné médium, s nímž by měli spotřebitelé intenzivnější kontakt než s obalem. Balení je jediným marketingovým nástrojem, který zasáhne 100 % vašich spotřebitelů. Získání toho správného nastavení je klíčové.

 

 

 

 

 

 

 

Bioplasty — budoucnost pro nové generace obalů
Lenka Mynářová, NAFIGATE Corporation

Příběh o tom, jak se z Prahy dostat na konec světa v tak konkurenčním prostředí, jako je vývoj bioplastů, a připravit tak lepší budoucnost pro celou planetu. Co vše z této nové technologie vyplývá pro celý obalový průmysl?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ODPOLEDNÍ PROGAM — MARKETINGOVÁ A TECHNOLOGICKÁ SEKCE:

 

 

Marketingová sekce — Jak zvolit správnou obalovou strategii ke zvýšení prodejů?

O zvyšování prodejů bylo řečeno mnohé. Co ale můžeme udělat konkrétně? V rámci marketingové sekce vás ceká osm prezentací, které vám ukáží, jak pracovat s velikostí balení, s limitovanými edicemi, instore komunikací a mnohými dalšími nástroji.

 

 

 

Technologická sekce — Jak zefektivnit výrobní procesy a optimalizovat náklady?

Nechte se inspirovat a využijte zkušeností českých i zahraničních společností, jak pracovat s novými technologiemi. Těšit se můžete na osm prezentací, které vám ukáží, jakým způsobem je možné připravit se na méně nákladnou budoucnost.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marek Hrabánek
project manager
obalko@atozgroup.cz
+420 605 296 744
www.obalko.cz

Kongres OBALKO je součástí skupiny


Atoz packaging 

Sledujte nás na sociálních sítích


Facebook