Česká technologická platforma pro potraviny


INFORMACE

Transgenní houby jako prostředek obrany proti malárii
12.06.2019

Potravinové doplňky proti bolesti kloubů jsou nevhodné pro určité skupiny populace
12.06.2019

Přípravky na ochranu rostlin a ochrana zdraví zranitelných skupin
12.06.2019

Hleny z mléka? Ne, „zácpa v hlavě“. Mýty a pravdy o mléku
12.06.2019

Ctpp >


ČOI ŠETŘILA STÍŽNOSTI SPOTŘEBITELŮ NA OBCHODNÍ ŘETĚZCE
Datum: 20.11.2015
ČOI

Porušení povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele se podařilo inspektorům prokázat ve třech provozovnách. Penny Market neinformoval ve dvou prodejnách spotřebitele o aktuální ceně výrobků a současně v jedné z nich účtoval zlevněné zboží za cenou původní, tj. nesníženou. V  prodejně Albert zase bylo spotřebiteli vráceno při platbě 500 Kč bankovkou o 40 Kč méně, než bylo účtováno pokladnou. O výši pokut za tyto delikty bude rozhodnuto ve správním řízení. “Spotřebitelé by si toto či podobné jednání neměli nechat líbit a okamžitě by měli žádat nápravu. Prodávající je povinen ceny správně účtovat, a to ve výši uvedené u zboží, v případě akčních nabídek v souladu s deklarovanými cenami,“ říká Jan Štěpánek, ředitel inspektorátu ČOI pro Středočeský kraj a Hl. m. Prahu. 

Celá  zpráva (MS-Word 97):